Tuesday, November 16, 2010

Hepi beday dear...

ViewMore FromRelated VideosCommentsShareSendFavoriteTwitterFacebook

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah,smpat lg nak wish beday Kak Ina.Sorry,terlupa plak tahun ni nk wish awl2,tp ok r gak still 16nov lg skrg.Kak Ina,tua dah ko ek,25tahun dah,he2.

Beza umur kita 3 tahun je,kita mmg kamceng mase kecik2 dulu kan,gado pun selalu gak.Skrg ni bila teringat mase kecik2 dulu,kite leh tergelak besar sbb macam2 kita wat mase dulu2.Dulu aku,Kak Ya,Kak Uji ngan Abg Ja'a,panggil ko nyonya leper sbb ko dulu kurus kering gler,leper semacam je.Nama panggilan nyonya leper tu aku yg bg ko kan??ha3,smpai2 korg sume de nama panggilan masing2,aku gak yg bg gelaran tu.Sbb aku plg kecik mase dulu,aku cakap pe pun korg tak leh nak marah,mak back up lebih,yipppiii..Tp,skrg ni bila dah besar,kenangan dulu2 lah kita dok kenang kan...syok gak sbb umur kita adik beradik beza 2,3 tahun je.So,mcm2 kita wat sama2 wktu dulu.Letih mak dok kejar kita bila kita wat hal.

Skrg ni Abg Ja'a,Kak Uji ngan Kak ya sume dah kawin...Ntah2 tak lame lg,ko plak...pasni aku nak geng sape plak weyhh??Aku try belek2 gmbar kat dlm laptop ni,tak jumpe plak gambo ko r..Mase raya lepas kita tak ambil gmbar sama2 r..Tggu r balik nnti,aku nk ambil gmbar korg sume byk2,wat simpanan,harta karun,kih3..

Ni lagu utk ko.Aku tau,ko mesti suke,he2...Weyhhh,tiap kali aku balik,ko mesti tak puas hati ngan aku kan...Ko selalu cakap aku suka wat muka siot je,he3..tu bukan muka wat2 r,mmg muka original,aku mmg suka wat muka poyo depan ko sbb aku suke tgk ko marah.Mesti ko dh rindu nk tengok muka siot aku kan??tggu sebulan lg,dpt r ko tgk,he2...

Oklah dear,hepi beday ya...



2 comments:

Dian Sakina Mohd Zaidi said...

sabo je lah ada adik cenggini! hahahaha

fizzi shamsudin said...

salam dian...
he3..sengal sket2 je,menguji kesabaran kadg2 je tu..eh,pasni beday awk sy ddcte lagu ni ye..hepi becoming beday..nyanyi sndiri r mase bday awk kat msia nnti ye,he2..

Hari ini, hari yang kau tunggu
Bertambah satu tahun, usiamu,
Bahagialah slalu

Yang kuberi, bukan jam dan cincin
Bukan seikat bunga, atau puisi,
Juga kalung hati

Maaf, bukannya pelit,
Atau nggak mau bermodal dikit
Yang ingin aku, beri padamu
Do'a s'tulus hati ...(xde hadiah r nmpaknye,he2)