Thursday, June 23, 2011

Selamat berexam!!!

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah,esok dah start final exam utk MCODS 08 & MCODS09..Sengal tul,esok exam smpat lg main laptop,he2...

Kawan2 yg tengah exam atau akan exam,semoga dipermudahkan ya...

Diriwayatkan oleh Imam Bukhari dari Abu Hurairah radliyallaahu‘anhu bahawa Rasulullah shallallaahu ‘alaihi wasallam bersabda,“Allah ta’ala berfirman : Aku selalu dalam persangkaan hamba-Ku terhadap-Ku, dan Aku bersama-Nya bila dia mengingat-Ku. Maka jika dia mengingat-Ku niscaya Aku mengingatnya”.


“Berdoalah kepada-Ku, niscaya akan Kuperkenankan bagimu..."(40:60)


Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu tentang Aku, maka (jawablah), bahwasanya Aku adalah dekat. Aku mengabulkan permohonan orang yang mendoa apabila ia berdoa kepada-Ku, maka hendaklah mereka itu memenuhi (segala perintah) Ku dan hendaklah mereka beriman kepada-Ku, agar mereka selalu berada dalam kebenaran.(2:186)




Dah berusaha kan,so jgn bimbanglah,try your best,let Allah do the rest k...Usaha,doa dan tawakal..Selamat menjawab peperiksaan kawan2...:D


p/s:Adik2 maharaja 908,syok r study kat rumah korg..Rajin sket akak study kalau g rumah korg,he3..InsyaAllah,esok mlam akak serang lg k..

pp/s:Rindu kat mak kita!!!!

Fizzi Binti Shamsudin @ Filzah Fakhriah
101,Maharaja Residency,
Balmatta Road,Mangalore,India.

No comments: